Intervalový trénink se Šárkou

Co je to intervalový trénink?

Intervalový trénink se nás snaží dohnat za hranice svých možností. Intervalový je také pro to, že je rozdělen čas pro cvičení a čas pro pauzu. Díky střídání zátěže a pauzy nastartujeme tělo do úplně jiné dimenze než jsme zvyklí z běžného cvičení či “běhání” na kardio. Posílíme i jiné části naší fyzické zdatnosti a tuky se nám budou pálit, ještě když dojdeme domů.

Jak to funguje?

Během cvičení se snažíme vyvinout maximální intenzitu pro daný cvik a makat až do konce časového intervalu. Poté následuje krátká pauza a jede se dál. Posílíme tak celé tělo a zeštíhlíme svá bříška. Nedílnou součástí intervalového tréninku je závěrečné protažení. Díky vysoké intenzitě cvičení nám trénink nezabere tolik času, je efektivní, ale také velmi náročný a je nutné na konci protáhnout posilované partie aby se uvolnily.

Proč intervalový trénink se Šárkou?

Zaměříme se na posílení oslabených partií, vnitřku těla a především na správné provedení jednotlivých cviků. Při rozcvičce si řekneme na co si při cvičení dát pozor a pak se vrhneme na samotný trénink. Budeme odhalovat své hranice možností a neustále je posouvat dál.

Trenérka lekce - Šárka Spáčilová

Více informací